Condițiile de retur se referă la achiziția online a produselor parafarmaceutice. Medicamentele nu pot fi returnate!
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Facem eforturi neîntrerupte pentru a păstra acuratețea informațiilor din prezentările de pe site însă uneori acestea pot conține mici inadvertențe: fotografiile au caracter informativ și pot conține anumite accesorii care nu sunt incluse în pachetul standard, culoarea poate fi diferită, unele specificații pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conține greșeli de operare.
SC Solis Farma SRL vă stă la dispoziție oricând pentru clarificări și soluționări ale sesizărilor dumneavoastră la adresa de [email protected]
RETURUL TOTAL SAU PARTIAL
În cazul în care doriți returnarea totală sau parțială a produselor aferente unei comenzi va trebui să înregistrați în contul de client o cerere de returnare.
După înregistrarea cererii de retur, veti primi indicațiile necesare – cum ar fi confirmarea acceptării returului conform condițiilor de pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, s.a. – pentru efectuarea returului pe adresa dumneavoastră de mail, si/sau la telefon.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu alte cuvinte să aibă toate accesoriile, etichetele intacte și sa conțină documentele care l-au însoțit. Nu se acceptă returnare produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă s.a.
În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, SC Solis Farma SRL se angajează să returneze beneficiarului, în cont, suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dar nu înainte de data recepționării bunurilor, suma înapoiată conținând taxa de transport doar în cazul returului total.
RETUR TOTAL
În cazul în care clientul returnează toată comanda, SC Solis Farma SRL va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea coletului( costul de transport pentru returul produselor către SC Solis Farma SRL va fi suportat de clientul care a solicitat returul). Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.
RETUR PARȚIAL
În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, SC Solis Farma SRL va returna doar contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport aferentă expediției. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.
Pentru detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la adresa de [email protected]
Dreptul de retragere și exceptările prevazute de lege
Dreptul de returnare se aplică numai produselor parafarmaceutice comandate și plătite prin intermediul site-ului. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică din farmacie produsele comandate și achitate.
CONFORM OUG NR. 34/2014 Privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului “.
Așadar, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate și plătite prin site, să notifice în scris SC Solis Farma SRL înregistrând cererea de retur sau prin trimiterea unei solicitări prin email la [email protected] în care să informeze asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume. SC Solis Farma SRL are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
Consumatorul nu poate returna, în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate cum ar fi suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate sau care se pot degrada ori deteriora rapid cum ar fi hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, s.a.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea cum ar fi pompe sân, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, căni bebeluși, jucării dentiție, nebulizatoare, aspiratoare nazale, scutece, dus bucal, periuțe de dinți, rezerve de periuțe de dinți, produse de igiena intima, s.a.).
Diminuarea valorii bunurilor returnate conform OUG NR34/2014 Art.14, Alin.3
Consumatorului i se oferă dreptul de retur, exceptând cazurile menționate anterior, în cazul achizițiilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, deoarece acesta nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de încheierea contractului, astfel i se permite să testeze și să verifice produsele achiziționate în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora.
Așadar, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic. În cazul produselor electronice, electrocasnice acestea pot fi probate prin pornirea și oprirea acestora și nu prin folosirea în scopul pentru care au fost produse. Astfel, în timpul perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul trebuia să manipuleze și să inspecteze produsele cu grija necesară.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului rezultată din manipularea necorespunzătoare a acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționarii produsului.
Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt:
• folosirea aparatelor electronice și electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea și oprirea aparatului;
• ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
• ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
• zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
• desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
• desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime.
Atunci când la recepționarea returului se constată faptul că produsul prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis furnizorului spre verificare pentru a constata dacă a fost manipulat corespunzător, iar valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii produsului returnat în funcție de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 90% din valoarea inițială.
Garanția produselor
Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie de conformitate conform legii 449/2003.
Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie (produsele de folosinta indelungata) veti primi certificat de garantie la livrarea produsului. Certificatul de garantie, imprimat pe hartie, va insoti produsul in momentul livrarii sau va fi generat pe orice alt suport durabil si poate fi trimis cumparatorului pe adresa de email.
Certificatul de garantie contine elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garanţiei – intreţinere, reparare, inlocuire si termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea si adresa vânzătorului şi ale unităţilor specializate de service carevor asigura reparatia produsului.
In cazul in care un produs pe care l-ati achizionat de la noi prezinta defectiuni in timpul garantiei comerciale va rugam sa ne informati despre aceasta situatie la adresa de email [email protected]. In urma primirii informarii dumneavoastra noi va vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situatiei reclamate.